prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ MEĐUMREŽNOG PUBLICITETA HOTELA NA OSVRTE PO DRUŠTVENIM MREŽAMA
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
UTJECAJ MEĐUMREŽNOG PUBLICITETA HOTELA NA OSVRTE PO DRUŠTVENIM MREŽAMA
diplomski rad

Špralja, Lovre
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Špralja, L. (2020). UTJECAJ MEĐUMREŽNOG PUBLICITETA HOTELA NA OSVRTE PO DRUŠTVENIM MREŽAMA : diplomski rad (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:824458

Špralja, Lovre. "UTJECAJ MEĐUMREŽNOG PUBLICITETA HOTELA NA OSVRTE PO DRUŠTVENIM MREŽAMA : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:824458

Špralja, Lovre. "UTJECAJ MEĐUMREŽNOG PUBLICITETA HOTELA NA OSVRTE PO DRUŠTVENIM MREŽAMA : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:824458

Špralja, L. (2020). 'UTJECAJ MEĐUMREŽNOG PUBLICITETA HOTELA NA OSVRTE PO DRUŠTVENIM MREŽAMA : diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 21.05.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:824458

Špralja L. UTJECAJ MEĐUMREŽNOG PUBLICITETA HOTELA NA OSVRTE PO DRUŠTVENIM MREŽAMA : diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 21.05.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:824458

L. Špralja, "UTJECAJ MEĐUMREŽNOG PUBLICITETA HOTELA NA OSVRTE PO DRUŠTVENIM MREŽAMA : diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:824458