Špralja, L. (2020). UTJECAJ MEĐUMREŽNOG PUBLICITETA HOTELA NA OSVRTE PO DRUŠTVENIM MREŽAMA : diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:824458
Špralja, Lovre. "UTJECAJ MEĐUMREŽNOG PUBLICITETA HOTELA NA OSVRTE PO DRUŠTVENIM MREŽAMA : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:824458
Špralja, Lovre. "UTJECAJ MEĐUMREŽNOG PUBLICITETA HOTELA NA OSVRTE PO DRUŠTVENIM MREŽAMA : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:824458
Špralja, L. (2020). 'UTJECAJ MEĐUMREŽNOG PUBLICITETA HOTELA NA OSVRTE PO DRUŠTVENIM MREŽAMA : diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:824458
Špralja L. UTJECAJ MEĐUMREŽNOG PUBLICITETA HOTELA NA OSVRTE PO DRUŠTVENIM MREŽAMA : diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:824458
L. Špralja, "UTJECAJ MEĐUMREŽNOG PUBLICITETA HOTELA NA OSVRTE PO DRUŠTVENIM MREŽAMA : diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:824458