Radman, I. (2018). UTJECAJ SNAGE BRENDA NA LOJALNOST POTROŠAČA : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:290845
Radman, Ivana. "UTJECAJ SNAGE BRENDA NA LOJALNOST POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:290845
Radman, Ivana. "UTJECAJ SNAGE BRENDA NA LOJALNOST POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:290845
Radman, I. (2018). 'UTJECAJ SNAGE BRENDA NA LOJALNOST POTROŠAČA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:290845
Radman I. UTJECAJ SNAGE BRENDA NA LOJALNOST POTROŠAČA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:290845
I. Radman, "UTJECAJ SNAGE BRENDA NA LOJALNOST POTROŠAČA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:290845