Džolić, A. (2020). DIGITALNI MARKETING – PRIMJER HRVATSKOG TELEKOMA : završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:445062
Džolić, Anđela. "DIGITALNI MARKETING – PRIMJER HRVATSKOG TELEKOMA : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:445062
Džolić, Anđela. "DIGITALNI MARKETING – PRIMJER HRVATSKOG TELEKOMA : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:445062
Džolić, A. (2020). 'DIGITALNI MARKETING – PRIMJER HRVATSKOG TELEKOMA : završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:445062
Džolić A. DIGITALNI MARKETING – PRIMJER HRVATSKOG TELEKOMA : završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:445062
A. Džolić, "DIGITALNI MARKETING – PRIMJER HRVATSKOG TELEKOMA : završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:445062