Marketić, M. (2020). PRIMJENA DMO KONCEPTA U ORGANIZACIJI TURIZMA HRVATSKE : završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:567556
Marketić, Marin. "PRIMJENA DMO KONCEPTA U ORGANIZACIJI TURIZMA HRVATSKE : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:567556
Marketić, Marin. "PRIMJENA DMO KONCEPTA U ORGANIZACIJI TURIZMA HRVATSKE : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:567556
Marketić, M. (2020). 'PRIMJENA DMO KONCEPTA U ORGANIZACIJI TURIZMA HRVATSKE : završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:567556
Marketić M. PRIMJENA DMO KONCEPTA U ORGANIZACIJI TURIZMA HRVATSKE : završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:567556
M. Marketić, "PRIMJENA DMO KONCEPTA U ORGANIZACIJI TURIZMA HRVATSKE : završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:567556