diplomski rad
ZNAČAJ ZELENOG MARKETINGA ZA POSLOVNE I INDIVIDUALNE KUPCE
diplomski rad

Kovačević, Antea
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Kovačević, A. (2020). ZNAČAJ ZELENOG MARKETINGA ZA POSLOVNE I INDIVIDUALNE KUPCE : diplomski rad (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:869601

Kovačević, Antea. "ZNAČAJ ZELENOG MARKETINGA ZA POSLOVNE I INDIVIDUALNE KUPCE : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:869601

Kovačević, Antea. "ZNAČAJ ZELENOG MARKETINGA ZA POSLOVNE I INDIVIDUALNE KUPCE : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:869601

Kovačević, A. (2020). 'ZNAČAJ ZELENOG MARKETINGA ZA POSLOVNE I INDIVIDUALNE KUPCE : diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.05.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:869601

Kovačević A. ZNAČAJ ZELENOG MARKETINGA ZA POSLOVNE I INDIVIDUALNE KUPCE : diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 28.05.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:869601

A. Kovačević, "ZNAČAJ ZELENOG MARKETINGA ZA POSLOVNE I INDIVIDUALNE KUPCE : diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:869601