prikaz prve stranice dokumenta PONAŠANJE POTROŠAČA: UTJECAJI NA ODABIR PROIZVODA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
PONAŠANJE POTROŠAČA: UTJECAJI NA ODABIR PROIZVODA
Završni rad

Srhoj, Sara
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Srhoj, S. (2020). PONAŠANJE POTROŠAČA: UTJECAJI NA ODABIR PROIZVODA : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:440913

Srhoj, Sara. "PONAŠANJE POTROŠAČA: UTJECAJI NA ODABIR PROIZVODA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:440913

Srhoj, Sara. "PONAŠANJE POTROŠAČA: UTJECAJI NA ODABIR PROIZVODA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:440913

Srhoj, S. (2020). 'PONAŠANJE POTROŠAČA: UTJECAJI NA ODABIR PROIZVODA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 22.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:440913

Srhoj S. PONAŠANJE POTROŠAČA: UTJECAJI NA ODABIR PROIZVODA : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 22.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:440913

S. Srhoj, "PONAŠANJE POTROŠAČA: UTJECAJI NA ODABIR PROIZVODA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:440913