završni rad
ULOGA INTERNOG MARKETINGA NA PRIMJERU CHARTER DJELATNOSTI
Završni rad

Čule, Antonela
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Čule, A. (2020). ULOGA INTERNOG MARKETINGA NA PRIMJERU CHARTER DJELATNOSTI : Završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:097265

Čule, Antonela. "ULOGA INTERNOG MARKETINGA NA PRIMJERU CHARTER DJELATNOSTI : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:097265

Čule, Antonela. "ULOGA INTERNOG MARKETINGA NA PRIMJERU CHARTER DJELATNOSTI : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:097265

Čule, A. (2020). 'ULOGA INTERNOG MARKETINGA NA PRIMJERU CHARTER DJELATNOSTI : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.05.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:097265

Čule A. ULOGA INTERNOG MARKETINGA NA PRIMJERU CHARTER DJELATNOSTI : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 20.05.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:097265

A. Čule, "ULOGA INTERNOG MARKETINGA NA PRIMJERU CHARTER DJELATNOSTI : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:097265