prikaz prve stranice dokumenta DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE AMAZON.COM,INC
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE AMAZON.COM,INC
Završni rad

Šiško, Branimir
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Šiško, B. (2020). DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE AMAZON.COM,INC : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:384479

Šiško, Branimir. "DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE AMAZON.COM,INC : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:384479

Šiško, Branimir. "DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE AMAZON.COM,INC : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:384479

Šiško, B. (2020). 'DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE AMAZON.COM,INC : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:384479

Šiško B. DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE AMAZON.COM,INC : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:384479

B. Šiško, "DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE AMAZON.COM,INC : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:384479