Matas, M. (2020). ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINGU HRVATSKIH LUKSUZNIH HOTELA : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:833068
Matas, Martina. "ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINGU HRVATSKIH LUKSUZNIH HOTELA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:833068
Matas, Martina. "ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINGU HRVATSKIH LUKSUZNIH HOTELA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:833068
Matas, M. (2020). 'ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINGU HRVATSKIH LUKSUZNIH HOTELA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:833068
Matas M. ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINGU HRVATSKIH LUKSUZNIH HOTELA : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:833068
M. Matas, "ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINGU HRVATSKIH LUKSUZNIH HOTELA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:833068