diplomski rad
UTJECAJ ONLINE RECENZIJA NA IMIDŽ I PRODAJU HOTELA
Diplomski rad

Pavić, Ana
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Pavić, A. (2020). UTJECAJ ONLINE RECENZIJA NA IMIDŽ I PRODAJU HOTELA : Diplomski rad (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:157265

Pavić, Ana. "UTJECAJ ONLINE RECENZIJA NA IMIDŽ I PRODAJU HOTELA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:157265

Pavić, Ana. "UTJECAJ ONLINE RECENZIJA NA IMIDŽ I PRODAJU HOTELA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:157265

Pavić, A. (2020). 'UTJECAJ ONLINE RECENZIJA NA IMIDŽ I PRODAJU HOTELA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.05.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:157265

Pavić A. UTJECAJ ONLINE RECENZIJA NA IMIDŽ I PRODAJU HOTELA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 26.05.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:157265

A. Pavić, "UTJECAJ ONLINE RECENZIJA NA IMIDŽ I PRODAJU HOTELA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:157265