prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA NEPLANIRANU KUPOVINU U  MALOPRODAJNIM LANCIMA
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA NEPLANIRANU KUPOVINU U MALOPRODAJNIM LANCIMA
Diplomski rad

Božičević, Sanja
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Božičević, S. (2020). UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA NEPLANIRANU KUPOVINU U MALOPRODAJNIM LANCIMA : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:848921

Božičević, Sanja. "UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA NEPLANIRANU KUPOVINU U MALOPRODAJNIM LANCIMA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:848921

Božičević, Sanja. "UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA NEPLANIRANU KUPOVINU U MALOPRODAJNIM LANCIMA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:848921

Božičević, S. (2020). 'UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA NEPLANIRANU KUPOVINU U MALOPRODAJNIM LANCIMA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:848921

Božičević S. UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA NEPLANIRANU KUPOVINU U MALOPRODAJNIM LANCIMA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:848921

S. Božičević, "UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA NEPLANIRANU KUPOVINU U MALOPRODAJNIM LANCIMA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:848921