Šabić, D. (2020). UTJECAJ SEO OPTIMIZACIJE NA POSJEĆENOST WEB STRANICA HRVATSKIH TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:188595
Šabić, Dunko. "UTJECAJ SEO OPTIMIZACIJE NA POSJEĆENOST WEB STRANICA HRVATSKIH TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:188595
Šabić, Dunko. "UTJECAJ SEO OPTIMIZACIJE NA POSJEĆENOST WEB STRANICA HRVATSKIH TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:188595
Šabić, D. (2020). 'UTJECAJ SEO OPTIMIZACIJE NA POSJEĆENOST WEB STRANICA HRVATSKIH TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:188595
Šabić D. UTJECAJ SEO OPTIMIZACIJE NA POSJEĆENOST WEB STRANICA HRVATSKIH TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:188595
D. Šabić, "UTJECAJ SEO OPTIMIZACIJE NA POSJEĆENOST WEB STRANICA HRVATSKIH TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:188595