Škrinjar, A. (2020). UTJECAJ PRIVATNIH MARKI NA ŢIVOTNI STIL POTROŠAČA : Završni rad (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:045291
Škrinjar, Antonio. "UTJECAJ PRIVATNIH MARKI NA ŢIVOTNI STIL POTROŠAČA : Završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:045291
Škrinjar, Antonio. "UTJECAJ PRIVATNIH MARKI NA ŢIVOTNI STIL POTROŠAČA : Završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:045291
Škrinjar, A. (2020). 'UTJECAJ PRIVATNIH MARKI NA ŢIVOTNI STIL POTROŠAČA : Završni rad', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:045291
Škrinjar A. UTJECAJ PRIVATNIH MARKI NA ŢIVOTNI STIL POTROŠAČA : Završni rad [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:045291
A. Škrinjar, "UTJECAJ PRIVATNIH MARKI NA ŢIVOTNI STIL POTROŠAČA : Završni rad", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:045291