Pandža, L. (2021). LJUBAV PREMA MARKI U SEGMENTU SPORTSKE OBUĆE : Završni rad (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:011341
Pandža, Lidija. "LJUBAV PREMA MARKI U SEGMENTU SPORTSKE OBUĆE : Završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:011341
Pandža, Lidija. "LJUBAV PREMA MARKI U SEGMENTU SPORTSKE OBUĆE : Završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:011341
Pandža, L. (2021). 'LJUBAV PREMA MARKI U SEGMENTU SPORTSKE OBUĆE : Završni rad', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:011341
Pandža L. LJUBAV PREMA MARKI U SEGMENTU SPORTSKE OBUĆE : Završni rad [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 25.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:011341
L. Pandža, "LJUBAV PREMA MARKI U SEGMENTU SPORTSKE OBUĆE : Završni rad", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:011341