Lendić, A. (2016). MARKETING STRATEGIJA RAZVOJA HOTELA „ALEM“ : završni rad (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:745180
Lendić, Ante. "MARKETING STRATEGIJA RAZVOJA HOTELA „ALEM“ : završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:745180
Lendić, Ante. "MARKETING STRATEGIJA RAZVOJA HOTELA „ALEM“ : završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:745180
Lendić, A. (2016). 'MARKETING STRATEGIJA RAZVOJA HOTELA „ALEM“ : završni rad', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:745180
Lendić A. MARKETING STRATEGIJA RAZVOJA HOTELA „ALEM“ : završni rad [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:745180
A. Lendić, "MARKETING STRATEGIJA RAZVOJA HOTELA „ALEM“ : završni rad", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:745180