specijalistički diplomski stručni
Uloga poslovne etike u marketingu
završni rad

Tea Brajković (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Brajković, T. (2016). Uloga poslovne etike u marketingu : završni rad (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:453764

Brajković, Tea. "Uloga poslovne etike u marketingu : završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:453764

Brajković, Tea. "Uloga poslovne etike u marketingu : završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:453764

Brajković, T. (2016). 'Uloga poslovne etike u marketingu : završni rad', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:453764

Brajković T. Uloga poslovne etike u marketingu : završni rad [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 25.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:453764

T. Brajković, "Uloga poslovne etike u marketingu : završni rad", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:453764