specijalistički diplomski stručni
MARKETING PLAN RAZVOJA PODUZEĆA „TRIGONUM VALENS“ d.o.o.
završni

Fani Bočina (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Bočina, F. (2016). MARKETING PLAN RAZVOJA PODUZEĆA „TRIGONUM VALENS“ d.o.o. : završni (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:424590

Bočina, Fani. "MARKETING PLAN RAZVOJA PODUZEĆA „TRIGONUM VALENS“ d.o.o. : završni." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:424590

Bočina, Fani. "MARKETING PLAN RAZVOJA PODUZEĆA „TRIGONUM VALENS“ d.o.o. : završni." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:424590

Bočina, F. (2016). 'MARKETING PLAN RAZVOJA PODUZEĆA „TRIGONUM VALENS“ d.o.o. : završni', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:424590

Bočina F. MARKETING PLAN RAZVOJA PODUZEĆA „TRIGONUM VALENS“ d.o.o. : završni [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 25.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:424590

F. Bočina, "MARKETING PLAN RAZVOJA PODUZEĆA „TRIGONUM VALENS“ d.o.o. : završni", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:424590