prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'HARIBO'
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'HARIBO'
Završni rad

Jelaš, Sandra
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Jelaš, S. (2021). UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'HARIBO' : Završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492329

Jelaš, Sandra. "UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'HARIBO' : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492329

Jelaš, Sandra. "UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'HARIBO' : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492329

Jelaš, S. (2021). 'UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'HARIBO' : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.05.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492329

Jelaš S. UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'HARIBO' : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 18.05.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492329

S. Jelaš, "UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'HARIBO' : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492329