prikaz prve stranice dokumenta MARKETING KULTURNOG TURIZMA NA PRIMJERU “KORČULANSKE MOREŠKE”
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
MARKETING KULTURNOG TURIZMA NA PRIMJERU “KORČULANSKE MOREŠKE”
Završni rad

Tiozzo, Marta
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Tiozzo, M. (2021). MARKETING KULTURNOG TURIZMA NA PRIMJERU “KORČULANSKE MOREŠKE” : Završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:210812

Tiozzo, Marta. "MARKETING KULTURNOG TURIZMA NA PRIMJERU “KORČULANSKE MOREŠKE” : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:210812

Tiozzo, Marta. "MARKETING KULTURNOG TURIZMA NA PRIMJERU “KORČULANSKE MOREŠKE” : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:210812

Tiozzo, M. (2021). 'MARKETING KULTURNOG TURIZMA NA PRIMJERU “KORČULANSKE MOREŠKE” : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.05.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:210812

Tiozzo M. MARKETING KULTURNOG TURIZMA NA PRIMJERU “KORČULANSKE MOREŠKE” : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 16.05.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:210812

M. Tiozzo, "MARKETING KULTURNOG TURIZMA NA PRIMJERU “KORČULANSKE MOREŠKE” : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:210812