prikaz prve stranice dokumenta INTERNET MARKETING KAO NAČIN PROMOCIJE TURISTIČKE AGENCIJE
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
INTERNET MARKETING KAO NAČIN PROMOCIJE TURISTIČKE AGENCIJE
Završni rad

Batinović, Anđela
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Batinović, A. (2021). INTERNET MARKETING KAO NAČIN PROMOCIJE TURISTIČKE AGENCIJE : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:593494

Batinović, Anđela. "INTERNET MARKETING KAO NAČIN PROMOCIJE TURISTIČKE AGENCIJE : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:593494

Batinović, Anđela. "INTERNET MARKETING KAO NAČIN PROMOCIJE TURISTIČKE AGENCIJE : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:593494

Batinović, A. (2021). 'INTERNET MARKETING KAO NAČIN PROMOCIJE TURISTIČKE AGENCIJE : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:593494

Batinović A. INTERNET MARKETING KAO NAČIN PROMOCIJE TURISTIČKE AGENCIJE : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:593494

A. Batinović, "INTERNET MARKETING KAO NAČIN PROMOCIJE TURISTIČKE AGENCIJE : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:593494