prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ ZADOVOLJSTVA BANKARSKIM USLUGAMA NA LOJALNOST KLIJENATA
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
UTJECAJ ZADOVOLJSTVA BANKARSKIM USLUGAMA NA LOJALNOST KLIJENATA
Diplomski rad

Žaja, Maja
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Žaja, M. (2021). UTJECAJ ZADOVOLJSTVA BANKARSKIM USLUGAMA NA LOJALNOST KLIJENATA : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:962248

Žaja, Maja. "UTJECAJ ZADOVOLJSTVA BANKARSKIM USLUGAMA NA LOJALNOST KLIJENATA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:962248

Žaja, Maja. "UTJECAJ ZADOVOLJSTVA BANKARSKIM USLUGAMA NA LOJALNOST KLIJENATA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:962248

Žaja, M. (2021). 'UTJECAJ ZADOVOLJSTVA BANKARSKIM USLUGAMA NA LOJALNOST KLIJENATA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:962248

Žaja M. UTJECAJ ZADOVOLJSTVA BANKARSKIM USLUGAMA NA LOJALNOST KLIJENATA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:962248

M. Žaja, "UTJECAJ ZADOVOLJSTVA BANKARSKIM USLUGAMA NA LOJALNOST KLIJENATA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:962248