prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA IMPULZIVNU KUPOVINU ODJEVNIH PREDMETA
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA IMPULZIVNU KUPOVINU ODJEVNIH PREDMETA
Diplomski rad

Kinkušić, Elza
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Kinkušić, E. (2021). UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA IMPULZIVNU KUPOVINU ODJEVNIH PREDMETA : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:977279

Kinkušić, Elza. "UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA IMPULZIVNU KUPOVINU ODJEVNIH PREDMETA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:977279

Kinkušić, Elza. "UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA IMPULZIVNU KUPOVINU ODJEVNIH PREDMETA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:977279

Kinkušić, E. (2021). 'UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA IMPULZIVNU KUPOVINU ODJEVNIH PREDMETA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:977279

Kinkušić E. UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA IMPULZIVNU KUPOVINU ODJEVNIH PREDMETA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 09.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:977279

E. Kinkušić, "UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA IMPULZIVNU KUPOVINU ODJEVNIH PREDMETA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:977279