Kinkušić, E. (2021). UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA IMPULZIVNU KUPOVINU ODJEVNIH PREDMETA : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:977279
Kinkušić, Elza. "UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA IMPULZIVNU KUPOVINU ODJEVNIH PREDMETA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:977279
Kinkušić, Elza. "UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA IMPULZIVNU KUPOVINU ODJEVNIH PREDMETA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:977279
Kinkušić, E. (2021). 'UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA IMPULZIVNU KUPOVINU ODJEVNIH PREDMETA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:977279
Kinkušić E. UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA IMPULZIVNU KUPOVINU ODJEVNIH PREDMETA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 09.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:977279
E. Kinkušić, "UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA IMPULZIVNU KUPOVINU ODJEVNIH PREDMETA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:977279