Brničević, K. (2021). PRIMJENA EKO-MARKETINGA I NJEGOV UTJECAJ NA KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:818118
Brničević, Karlo. "PRIMJENA EKO-MARKETINGA I NJEGOV UTJECAJ NA KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:818118
Brničević, Karlo. "PRIMJENA EKO-MARKETINGA I NJEGOV UTJECAJ NA KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:818118
Brničević, K. (2021). 'PRIMJENA EKO-MARKETINGA I NJEGOV UTJECAJ NA KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:818118
Brničević K. PRIMJENA EKO-MARKETINGA I NJEGOV UTJECAJ NA KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:818118
K. Brničević, "PRIMJENA EKO-MARKETINGA I NJEGOV UTJECAJ NA KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:818118