Gudelj, P. (2021). POVJERENJE PREMA ZELENOM MARKETINGU I UTJECAJ NA ODLUKU O KUPNJI : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:985770
Gudelj, Petar. "POVJERENJE PREMA ZELENOM MARKETINGU I UTJECAJ NA ODLUKU O KUPNJI : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:985770
Gudelj, Petar. "POVJERENJE PREMA ZELENOM MARKETINGU I UTJECAJ NA ODLUKU O KUPNJI : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:985770
Gudelj, P. (2021). 'POVJERENJE PREMA ZELENOM MARKETINGU I UTJECAJ NA ODLUKU O KUPNJI : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:985770
Gudelj P. POVJERENJE PREMA ZELENOM MARKETINGU I UTJECAJ NA ODLUKU O KUPNJI : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:985770
P. Gudelj, "POVJERENJE PREMA ZELENOM MARKETINGU I UTJECAJ NA ODLUKU O KUPNJI : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:985770