Butko, M. (2021). UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA VIDLJIVOST NEPROFITNIH ORGANIZACIJA : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:632762
Butko, Matea. "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA VIDLJIVOST NEPROFITNIH ORGANIZACIJA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:632762
Butko, Matea. "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA VIDLJIVOST NEPROFITNIH ORGANIZACIJA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:632762
Butko, M. (2021). 'UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA VIDLJIVOST NEPROFITNIH ORGANIZACIJA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:632762
Butko M. UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA VIDLJIVOST NEPROFITNIH ORGANIZACIJA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:632762
M. Butko, "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA VIDLJIVOST NEPROFITNIH ORGANIZACIJA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:632762