prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ GERILSKOG MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
UTJECAJ GERILSKOG MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA
Diplomski rad

Vuković, Lenko
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Vuković, L. (2021). UTJECAJ GERILSKOG MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:357200

Vuković, Lenko. "UTJECAJ GERILSKOG MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:357200

Vuković, Lenko. "UTJECAJ GERILSKOG MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:357200

Vuković, L. (2021). 'UTJECAJ GERILSKOG MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:357200

Vuković L. UTJECAJ GERILSKOG MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:357200

L. Vuković, "UTJECAJ GERILSKOG MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:357200