Ozretić, M. (2022). ANALIZA MARKETING STRATEGIJE NA PRIMJERU VILE KAŠTELA : Završni rad (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:763214
Ozretić, Maja. "ANALIZA MARKETING STRATEGIJE NA PRIMJERU VILE KAŠTELA : Završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:763214
Ozretić, Maja. "ANALIZA MARKETING STRATEGIJE NA PRIMJERU VILE KAŠTELA : Završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:763214
Ozretić, M. (2022). 'ANALIZA MARKETING STRATEGIJE NA PRIMJERU VILE KAŠTELA : Završni rad', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:763214
Ozretić M. ANALIZA MARKETING STRATEGIJE NA PRIMJERU VILE KAŠTELA : Završni rad [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:763214
M. Ozretić, "ANALIZA MARKETING STRATEGIJE NA PRIMJERU VILE KAŠTELA : Završni rad", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:763214