Rešetar, N. (2022). PERCEPCIJA POTROŠAČA O ETIČNOSTI I KORISNOSTI NEUROMARKETINGA : diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:131191
Rešetar, Nina. "PERCEPCIJA POTROŠAČA O ETIČNOSTI I KORISNOSTI NEUROMARKETINGA : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:131191
Rešetar, Nina. "PERCEPCIJA POTROŠAČA O ETIČNOSTI I KORISNOSTI NEUROMARKETINGA : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:131191
Rešetar, N. (2022). 'PERCEPCIJA POTROŠAČA O ETIČNOSTI I KORISNOSTI NEUROMARKETINGA : diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:131191
Rešetar N. PERCEPCIJA POTROŠAČA O ETIČNOSTI I KORISNOSTI NEUROMARKETINGA : diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:131191
N. Rešetar, "PERCEPCIJA POTROŠAČA O ETIČNOSTI I KORISNOSTI NEUROMARKETINGA : diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:131191