Jurčević, H. (2022). UTJECAJ DIGITALNIH KANALA KOMUNIKACIJE NA NAMJERU TURISTA DA POSJETI DESTINACIJU : diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:541829
Jurčević, Hrvatin. "UTJECAJ DIGITALNIH KANALA KOMUNIKACIJE NA NAMJERU TURISTA DA POSJETI DESTINACIJU : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:541829
Jurčević, Hrvatin. "UTJECAJ DIGITALNIH KANALA KOMUNIKACIJE NA NAMJERU TURISTA DA POSJETI DESTINACIJU : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:541829
Jurčević, H. (2022). 'UTJECAJ DIGITALNIH KANALA KOMUNIKACIJE NA NAMJERU TURISTA DA POSJETI DESTINACIJU : diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:541829
Jurčević H. UTJECAJ DIGITALNIH KANALA KOMUNIKACIJE NA NAMJERU TURISTA DA POSJETI DESTINACIJU : diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:541829
H. Jurčević, "UTJECAJ DIGITALNIH KANALA KOMUNIKACIJE NA NAMJERU TURISTA DA POSJETI DESTINACIJU : diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:541829