Jakovčević, M. (2016). STRATEGIJE MARKETINGA U PODUZETNIČKOM GRAĐEVINARSTVU
NA PODRUČJU GRADA SPLITA : završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:439402
Jakovčević, Maroje. "STRATEGIJE MARKETINGA U PODUZETNIČKOM GRAĐEVINARSTVU
NA PODRUČJU GRADA SPLITA : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:439402
Jakovčević, Maroje. "STRATEGIJE MARKETINGA U PODUZETNIČKOM GRAĐEVINARSTVU
NA PODRUČJU GRADA SPLITA : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:439402
Jakovčević, M. (2016). 'STRATEGIJE MARKETINGA U PODUZETNIČKOM GRAĐEVINARSTVU
NA PODRUČJU GRADA SPLITA : završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:439402
Jakovčević M. STRATEGIJE MARKETINGA U PODUZETNIČKOM GRAĐEVINARSTVU
NA PODRUČJU GRADA SPLITA : završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 29.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:439402
M. Jakovčević, "STRATEGIJE MARKETINGA U PODUZETNIČKOM GRAĐEVINARSTVU
NA PODRUČJU GRADA SPLITA : završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:439402