Barić, A. (2022). IMPLEMENTACIJA UMJETNE INTELIGENCIJE U MARKETINGU : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:050137
Barić, Ana. "IMPLEMENTACIJA UMJETNE INTELIGENCIJE U MARKETINGU : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:050137
Barić, Ana. "IMPLEMENTACIJA UMJETNE INTELIGENCIJE U MARKETINGU : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:050137
Barić, A. (2022). 'IMPLEMENTACIJA UMJETNE INTELIGENCIJE U MARKETINGU : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:050137
Barić A. IMPLEMENTACIJA UMJETNE INTELIGENCIJE U MARKETINGU : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:050137
A. Barić, "IMPLEMENTACIJA UMJETNE INTELIGENCIJE U MARKETINGU : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:050137