diplomski rad
UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA GODIŠNJU POPUNJENOST HOTELA BAŠTINE
diplomski rad

Šiško, Branimir
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Šiško, B. (2022). UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA GODIŠNJU POPUNJENOST HOTELA BAŠTINE : diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:772958

Šiško, Branimir. "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA GODIŠNJU POPUNJENOST HOTELA BAŠTINE : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:772958

Šiško, Branimir. "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA GODIŠNJU POPUNJENOST HOTELA BAŠTINE : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:772958

Šiško, B. (2022). 'UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA GODIŠNJU POPUNJENOST HOTELA BAŠTINE : diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:772958

Šiško B. UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA GODIŠNJU POPUNJENOST HOTELA BAŠTINE : diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:772958

B. Šiško, "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA GODIŠNJU POPUNJENOST HOTELA BAŠTINE : diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:772958