Milanko, A. (2023). Utjecaj dojmova neuromarketinških istraživanja na imidž neuromarketinga (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:819330
Milanko, Andrea. "Utjecaj dojmova neuromarketinških istraživanja na imidž neuromarketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:819330
Milanko, Andrea. "Utjecaj dojmova neuromarketinških istraživanja na imidž neuromarketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:819330
Milanko, A. (2023). 'Utjecaj dojmova neuromarketinških istraživanja na imidž neuromarketinga', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:819330
Milanko A. Utjecaj dojmova neuromarketinških istraživanja na imidž neuromarketinga [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:819330
A. Milanko, "Utjecaj dojmova neuromarketinških istraživanja na imidž neuromarketinga", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:819330