prikaz prve stranice dokumenta Kupovno ponašanje i preferencije potrošača na tržištu parfema
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Kupovno ponašanje i preferencije potrošača na tržištu parfema

Katavić, Dora
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Katavić, D. (2023). Kupovno ponašanje i preferencije potrošača na tržištu parfema (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:785087

Katavić, Dora. "Kupovno ponašanje i preferencije potrošača na tržištu parfema." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:785087

Katavić, Dora. "Kupovno ponašanje i preferencije potrošača na tržištu parfema." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:785087

Katavić, D. (2023). 'Kupovno ponašanje i preferencije potrošača na tržištu parfema', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 02.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:785087

Katavić D. Kupovno ponašanje i preferencije potrošača na tržištu parfema [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 02.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:785087

D. Katavić, "Kupovno ponašanje i preferencije potrošača na tržištu parfema", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:785087