Barić, T. (2023). Uloga boja u kontekstu marketinga (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:818253
Barić, Tina. "Uloga boja u kontekstu marketinga." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:818253
Barić, Tina. "Uloga boja u kontekstu marketinga." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:818253
Barić, T. (2023). 'Uloga boja u kontekstu marketinga', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:818253
Barić T. Uloga boja u kontekstu marketinga [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:818253
T. Barić, "Uloga boja u kontekstu marketinga", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:818253