prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj apela na strah na ponašanje potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj apela na strah na ponašanje potrošača

Barač, Kristina
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Barač, K. (2023). Utjecaj apela na strah na ponašanje potrošača (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:674513

Barač, Kristina. "Utjecaj apela na strah na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:674513

Barač, Kristina. "Utjecaj apela na strah na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:674513

Barač, K. (2023). 'Utjecaj apela na strah na ponašanje potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:674513

Barač K. Utjecaj apela na strah na ponašanje potrošača [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:674513

K. Barač, "Utjecaj apela na strah na ponašanje potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:674513