Dodig, A. (2023). UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA ODABIR TURISTIČKOG ODREDIŠTA (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:185688
Dodig, Anja. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA ODABIR TURISTIČKOG ODREDIŠTA." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:185688
Dodig, Anja. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA ODABIR TURISTIČKOG ODREDIŠTA." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:185688
Dodig, A. (2023). 'UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA ODABIR TURISTIČKOG ODREDIŠTA', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:185688
Dodig A. UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA ODABIR TURISTIČKOG ODREDIŠTA [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:185688
A. Dodig, "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA ODABIR TURISTIČKOG ODREDIŠTA", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:185688