prikaz prve stranice dokumenta Vrste influencera i utjecaj na kupnju fitness proizvoda
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Vrste influencera i utjecaj na kupnju fitness proizvoda

Bajkuša, Dora
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Bajkuša, D. (2023). Vrste influencera i utjecaj na kupnju fitness proizvoda (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:666105

Bajkuša, Dora. "Vrste influencera i utjecaj na kupnju fitness proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:666105

Bajkuša, Dora. "Vrste influencera i utjecaj na kupnju fitness proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:666105

Bajkuša, D. (2023). 'Vrste influencera i utjecaj na kupnju fitness proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:666105

Bajkuša D. Vrste influencera i utjecaj na kupnju fitness proizvoda [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:666105

D. Bajkuša, "Vrste influencera i utjecaj na kupnju fitness proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:666105