Kovač, T. (2023). STAVOVI POTROŠAČA PREMA MREŽNOM MARKETINGU (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:745684
Kovač, Tea. "STAVOVI POTROŠAČA PREMA MREŽNOM MARKETINGU." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:745684
Kovač, Tea. "STAVOVI POTROŠAČA PREMA MREŽNOM MARKETINGU." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:745684
Kovač, T. (2023). 'STAVOVI POTROŠAČA PREMA MREŽNOM MARKETINGU', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 10.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:745684
Kovač T. STAVOVI POTROŠAČA PREMA MREŽNOM MARKETINGU [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 10.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:745684
T. Kovač, "STAVOVI POTROŠAČA PREMA MREŽNOM MARKETINGU", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:745684