Ajduk, J. (2023). PROMJENE U VRIJEDNOSTIMA POTROŠNJE (CONSUMPTION VALUES): KONTEKST PANDEMIJE COVID-19 (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:139141
Ajduk, Josipa. "PROMJENE U VRIJEDNOSTIMA POTROŠNJE (CONSUMPTION VALUES): KONTEKST PANDEMIJE COVID-19." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:139141
Ajduk, Josipa. "PROMJENE U VRIJEDNOSTIMA POTROŠNJE (CONSUMPTION VALUES): KONTEKST PANDEMIJE COVID-19." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:139141
Ajduk, J. (2023). 'PROMJENE U VRIJEDNOSTIMA POTROŠNJE (CONSUMPTION VALUES): KONTEKST PANDEMIJE COVID-19', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 06.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:139141
Ajduk J. PROMJENE U VRIJEDNOSTIMA POTROŠNJE (CONSUMPTION VALUES): KONTEKST PANDEMIJE COVID-19 [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 06.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:139141
J. Ajduk, "PROMJENE U VRIJEDNOSTIMA POTROŠNJE (CONSUMPTION VALUES): KONTEKST PANDEMIJE COVID-19", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:139141