završni rad
IDENTIFICIRANJE POSLOVNOG OKRUŽENJA PRIMJENOM SWOT ANALIZE U „HOTELU OLYMPIA“ D.D. VODICE
završni rad

Ines Bašić (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovIDENTIFICIRANJE POSLOVNOG OKRUŽENJA PRIMJENOM SWOT ANALIZE U „HOTELU OLYMPIA“ D.D. VODICE : završni rad
AutorInes Bašić
Voditelj/MentorŽeljko Mateljak (mentor)
Sažetak rada
U ovom radu će se prezentirati poslovno okruženje poduzeća uz njegovu glavnu podjelu na interno i eksterno okruženje. Interno okruženje se dijeli na organizacijsku strukturu, kulturu i resusrse,a eksterno okruženje se dijeli na opću okolinu i poslovnu okolinu. Nadalje definirat će se i glavna tehnika za analizu cijelokupnog poslovnog okruženja a to je swot analiza. u swot analizi se identificiraju interni čimbenici a to su snage i slabosti koje posjeduje samo poduzeće te eksterni čimbenici, prijetnje i prilike koje okružuju poduzeće i samim time utječu na poslovanje pozitivno ili negativno. Svi interni i eksterni čimbenici se navode u swot matrici određuje se strategija koju poduzeće koristi.
Ključne riječiposlovno okruženje interno okruženje eksterno okruženje swot analiza
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Organizacija i menadžment
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv. bacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
This paper will present the business environment with the main division of the internal and external environment . Internal environment is divided into organizational structurre, culture and resources. Furthermore, will be defined the main technique for the analysis of the overall environment and that is SWOT analysis . This technique combines internal and external factors in SWOT matrix , thus giving the company a true picture of his threats and opportunities from the external environment and the power and weaknesses in the company.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)Business environment internal environment external environment swot analysis
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:717451
PohranioIvana Gizdić