Stjepić, D. (2023). Subliminalno oglašavanje i njegov utjecaj na odluku o kupnji (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:559061
Stjepić, Dora. "Subliminalno oglašavanje i njegov utjecaj na odluku o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:559061
Stjepić, Dora. "Subliminalno oglašavanje i njegov utjecaj na odluku o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:559061
Stjepić, D. (2023). 'Subliminalno oglašavanje i njegov utjecaj na odluku o kupnji', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:559061
Stjepić D. Subliminalno oglašavanje i njegov utjecaj na odluku o kupnji [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:559061
D. Stjepić, "Subliminalno oglašavanje i njegov utjecaj na odluku o kupnji", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:559061