Markulin, I. (2024). Metode širenja poduzeća na međunarodna tržišta na primjeru AD Plastik d.d. (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:122429
Markulin, Ivana. "Metode širenja poduzeća na međunarodna tržišta na primjeru AD Plastik d.d.." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:122429
Markulin, Ivana. "Metode širenja poduzeća na međunarodna tržišta na primjeru AD Plastik d.d.." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:122429
Markulin, I. (2024). 'Metode širenja poduzeća na međunarodna tržišta na primjeru AD Plastik d.d.', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:122429
Markulin I. Metode širenja poduzeća na međunarodna tržišta na primjeru AD Plastik d.d. [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:122429
I. Markulin, "Metode širenja poduzeća na međunarodna tržišta na primjeru AD Plastik d.d.", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:122429