diplomski rad
Faktori utjecaja na internacionalizaciju malih i srednjih poduzeća
diplomski rad

Petar Petričević (2015)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovFaktori utjecaja na internacionalizaciju malih i srednjih poduzeća : diplomski rad
AutorPetar Petričević
Voditelj/MentorMira Krneta (mentor)
Sažetak rada
Domaća tržišta su u većini slučajeva premalena za ekspanziju te se mala i srednja poduzeća okreću stranim tržištima prvenstveno zbog održivosti poslovanja samog poduzeća. U naravi, proces internacionalizacije nije jednostavan i često je otežan zbog mnogobrojnih različitosti između domaćeg i inozemnog tržišta. Cilj ovog rada je identificirati i na empirijskoj razini istražiti faktore utjecaja i barijere koje utječu na izlazak malih i srednjih poduzeća na inozemna tržišta, a sve to kako bi MSP što jednostavnije i bezbolnije prošla proces izlaska. Za statističku analizu se koristi Excel i SPSS, a sve je prikazano kroz mnoštvo grafikona radi što jednostavnijeg shvaćanja.
Ključne riječimala i srednja poduzeća proces internacionalizacije faktori utjecaja i barijere internacionalizaciji
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Organizacija i menadžment
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-12
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Domestic markets are generally too small to expand and small and medium enterprises are gravitating towards foreign markets primarily due to the sustainability of the business itself. The nature of the internationalisation process is not simple and is often made even more difficult due to numerous differences between the domestic and international market. The aim of this study is to identify and explore, on an empirical level, the factors of the influence and the barriers affecting the access of small and medium-sized enterprises to international markets, and all this in order for small and medium-sized enterprises to go through the process of going international with as few complications as possible. Excel and Statistical Package for the Social Sciences - SPSS used for statistical analysis along with numerous charts for easier understanding.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)small and medium-sized enterprises internationalization process internationalization factors and barriers
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:127316
PohranioIvana Gizdić