završni rad
Značaj odabranih prediktora za prihvaćanje proširenja marke

Bosnić, Ana
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Bosnić, A. (2024). Značaj odabranih prediktora za prihvaćanje proširenja marke (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:562839

Bosnić, Ana. "Značaj odabranih prediktora za prihvaćanje proširenja marke." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:562839

Bosnić, Ana. "Značaj odabranih prediktora za prihvaćanje proširenja marke." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:562839

Bosnić, A. (2024). 'Značaj odabranih prediktora za prihvaćanje proširenja marke', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 06.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:562839

Bosnić A. Značaj odabranih prediktora za prihvaćanje proširenja marke [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 06.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:562839

A. Bosnić, "Značaj odabranih prediktora za prihvaćanje proširenja marke", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:562839