diplomski rad
UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA U DUHANSKOJ INDUSTRIJI
Diplomski rad

Nikola Kalinić (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovUTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA U DUHANSKOJ INDUSTRIJI : Diplomski rad
AutorNikola Kalinić
Voditelj/MentorMirela Mihić (mentor)
Sažetak rada
U diplomskom radu analizirala se promocija unutar duhanske industrije i stavovi potrošača vezani za istu. U uvodu se navode problem i predmet istraživanja, doprinos koji ovaj rad predstavlja te cilj, metode i istraživačke hipoteze. Drugi dio rada definira marketing, marketinški miks te promociju kao ključne dijelove rada. Izlažu se definicije i opisuje se uloga promocije u današnjem poslovanju, kao i u duhanskoj industriji. Treći dio rada opisuje povijest i razvoj duhanske industrije; od njenih početaka do modernog statusnog simbola, ali i sve negativne nuspojave njenog korištenja, poput rizika za zdravlje. Dan je uvid u trenutno stanje analizirane industrije. Četvrti dio rada izlaže zakonodavni okvir promocije unutar duhanske industrije; zabrane i ograničenja kojima su izloženi proizvođači duhanskih proizvoda. Navode se i primjeri oglašavanja duhana iz prošlosti, kako bi se ilustrirala promjena koju industrija doživljava zbog ovih zakona. Na kraju poglavlja su izloženi neki primjeri iz modernog oglašavanja duhanskih proizvoda. Empirijski dio rada bavi se analizom stavova pušača vezanim za promociju i oglašavanje duhanskih proizvoda te se zaključuje kako promotivni materijali duhanskih proizvođača u većini slučajeva ne mogu osvojiti vjerne korisnike određenih marki te da se istima ne može pojačati percepcija marke zbog promotivnih materijala. Diplomski rad završava zaključkom, popisom literature korištene u radu te popisom tablica, grafova i slika.
Ključne riječiduhan cigarete oglašavanje
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Promotion of tobacco products and consumer attitude towards it was the main topic of the masters thesis. After the introductory word, the reader is presented with the problem, subject and objectives of the thesis, as well as the metodology and hypothesis which were to be analysed. Following the introduction, the second chapter describes and defines essential terms, such as marketing, marketing mix and promotion as a key part of understanding the paper. An insight into the importance of promotion in the modern business world is also presented, as well as promotion in the tobacco industry, Third part of the thesis describes the history and developement of the modern tobacco industry; the beginnings to the modern status symbol, as well as the negative side effects of cigarette consumption. An insight into the current state of the industry is also presented in the chapter. Part four comprises of promotion in the tobacco industry – the laws, bans and restrictions with which the tobacco companies are facing. Examples of various marketing campaigns involving tobacco are also presented, as a means to describe the change the industry is facing over strict laws. The chapter is closed with examples of modern campaigns in the industry. The empirical part of the thesis is analysing consumer attitude regarding the tobacco promotion, concluding that smokers can't be easily won over by promotional materials such as lighters; they are loyal to the brand they smoke nevertheless they are given a free promotional item or not. The thesis is closed with the conclusion, list of used literature and a list of tables, graphs and pictures.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)tobacco cigarettes promotion advertising
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:151067
PohranioIvana Gizdić