Sokol, M. (2016). MARKETING STRATEGIJA POSLOVNIH KUPACA NA PRIMJERU PODUZEĆA „APFEL d.o.o.“ (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:077604
Sokol, Marina. "MARKETING STRATEGIJA POSLOVNIH KUPACA NA PRIMJERU PODUZEĆA „APFEL d.o.o.“." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:077604
Sokol, Marina. "MARKETING STRATEGIJA POSLOVNIH KUPACA NA PRIMJERU PODUZEĆA „APFEL d.o.o.“." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:077604
Sokol, M. (2016). 'MARKETING STRATEGIJA POSLOVNIH KUPACA NA PRIMJERU PODUZEĆA „APFEL d.o.o.“', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:077604
Sokol M. MARKETING STRATEGIJA POSLOVNIH KUPACA NA PRIMJERU PODUZEĆA „APFEL d.o.o.“ [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:077604
M. Sokol, "MARKETING STRATEGIJA POSLOVNIH KUPACA NA PRIMJERU PODUZEĆA „APFEL d.o.o.“", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:077604