diplomski rad
METRIKE MARKETINGA U UPRAVLJANJU PROMOCIJOM NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Pinjuh, Pamela
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Pinjuh, P. (2024). METRIKE MARKETINGA U UPRAVLJANJU PROMOCIJOM NA DRUŠTVENIM MREŽAMA (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:860787

Pinjuh, Pamela. "METRIKE MARKETINGA U UPRAVLJANJU PROMOCIJOM NA DRUŠTVENIM MREŽAMA." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:860787

Pinjuh, Pamela. "METRIKE MARKETINGA U UPRAVLJANJU PROMOCIJOM NA DRUŠTVENIM MREŽAMA." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:860787

Pinjuh, P. (2024). 'METRIKE MARKETINGA U UPRAVLJANJU PROMOCIJOM NA DRUŠTVENIM MREŽAMA', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:860787

Pinjuh P. METRIKE MARKETINGA U UPRAVLJANJU PROMOCIJOM NA DRUŠTVENIM MREŽAMA [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:860787

P. Pinjuh, "METRIKE MARKETINGA U UPRAVLJANJU PROMOCIJOM NA DRUŠTVENIM MREŽAMA", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:860787