prikaz prve stranice dokumenta Marketing na primjeru digitalnog kreiranja i vođenja sadržaja na Instagramu- Hello Madagascar
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketing na primjeru digitalnog kreiranja i vođenja sadržaja na Instagramu- Hello Madagascar

Višić, Karlo
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Višić, K. (2024). Marketing na primjeru digitalnog kreiranja i vođenja sadržaja na Instagramu- Hello Madagascar (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:433011

Višić, Karlo. "Marketing na primjeru digitalnog kreiranja i vođenja sadržaja na Instagramu- Hello Madagascar." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:433011

Višić, Karlo. "Marketing na primjeru digitalnog kreiranja i vođenja sadržaja na Instagramu- Hello Madagascar." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:433011

Višić, K. (2024). 'Marketing na primjeru digitalnog kreiranja i vođenja sadržaja na Instagramu- Hello Madagascar', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:433011

Višić K. Marketing na primjeru digitalnog kreiranja i vođenja sadržaja na Instagramu- Hello Madagascar [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 17.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:433011

K. Višić, "Marketing na primjeru digitalnog kreiranja i vođenja sadržaja na Instagramu- Hello Madagascar", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:433011