prikaz prve stranice dokumenta MEDIJSKE NAVIKE POTROŠAČA I UTJECAJ MEDIJA NA NJIHOVO PONAŠANJE
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
MEDIJSKE NAVIKE POTROŠAČA I UTJECAJ MEDIJA NA NJIHOVO PONAŠANJE

Kerum, Ela
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Kerum, E. (2024). MEDIJSKE NAVIKE POTROŠAČA I UTJECAJ MEDIJA NA NJIHOVO PONAŠANJE (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:194529

Kerum, Ela. "MEDIJSKE NAVIKE POTROŠAČA I UTJECAJ MEDIJA NA NJIHOVO PONAŠANJE." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:194529

Kerum, Ela. "MEDIJSKE NAVIKE POTROŠAČA I UTJECAJ MEDIJA NA NJIHOVO PONAŠANJE." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:194529

Kerum, E. (2024). 'MEDIJSKE NAVIKE POTROŠAČA I UTJECAJ MEDIJA NA NJIHOVO PONAŠANJE', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:194529

Kerum E. MEDIJSKE NAVIKE POTROŠAČA I UTJECAJ MEDIJA NA NJIHOVO PONAŠANJE [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 25.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:194529

E. Kerum, "MEDIJSKE NAVIKE POTROŠAČA I UTJECAJ MEDIJA NA NJIHOVO PONAŠANJE", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:194529